لاته نارگیل چیست؟

لاته نارگیل چیست؟

شیر نارگیل خامه ای و خوشمزه است، بنابراین به عنوان قطعه اصلی یک لاته منطقی است. و لازم نیست برای تهیه، تخصصی به دنبال آن باشید! لاته نارگیل به طرز شگفت انگیزی آسان HSJ که در خانه درست می شود – البته بسیار خوشمزه است.

در اینجا دستور العمل ساده لاته شیر نارگیل ما، شامل مراحل آسان و چند نکته مفید برای دم کردن، آورده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به پایین بروید.

لاته نارگیل چیست؟ طرز تهیه آن

آیا می‌توان از شیر نارگیل در لاته استفاده کرد؟

شیر نارگیل یک جایگزین محبوب غیر لبنی و گیاهی است، به همین دلیل است که بسیاری از مردم آن را در لاته خود دوست دارند. همچنین کتوژنیک است، به این معنی که دارای چربی بالا و کربوهیدرات کم است، بنابراین در رژیم کتو قرار می‌گیرد. فراتر از ترجیحات رژیم غذایی، شیر نارگیل خامه ای و صاف است و فقط کمی طعم نارگیل دارد. به راحتی گرم می‌شود و کف می‌کند و لاته ها بسیار خوشمزه می‌شوند. با این حال، یک نکته را باید در نظر داشت: شیر نارگیل کالری بسیار بالایی دارد.

انواع لاته شیر نارگیل

از لاته اصلی شیر نارگیل خسته شده اید؟ ما پیشنهادات زیادی برای طعم دادن به نوشیدنی خانگی شما داریم.

شیرین کننده ها

افزودن چیزی شیرین به لاته شیر نارگیل کاملا اختیاری است، اما متوجه شدیم که طعم آن را به خوبی تکمیل می‌کند. یک قاشق شکر قهوه ای، شربت افرا یا آگاو را برای شیرینی ساده و خوشمزه امتحان کنید. اگر گیاهخوار نیستید، عسل نیز یک افزودنی خوشمزه است.

طعم های اضافه شده

آیا می‌خواهید لاته شیر نارگیل خود را به لاته وانیلی یا نعناع تبدیل کنید ؟ مشکلی نیست. فقط کمی عصاره وانیل، فندق یا نعنا اضافه کنید. می‌توانید آن را با شربت قهوه کارامل به یک لاته کارامل تبدیل کنید، یا پودر کاکائو را به آن اضافه کنید تا یک لاته ی خامه ای درست کنید. مهم نیست که طعم لاته مورد علاقه شما چیست، می‌توانید آنها را در یک نسخه شیر نارگیل بگنجانید.

شیرنارگیل خانگی

آیا نمی‌خواهید از شیر نارگیل کنسرو شده یا یخچالی استفاده کنید؟ می‌توانید آن را در خانه درست کنید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که نارگیل خرد شده و آب را با هم مخلوط کنید. سپس با استفاده از یک پارچه نازک یا کیسه،شیر مغزدار، مخلوط را صاف کنید. همین!

لاته نارگیل چیست؟ طرز تهیه آن

شیر نارگیل و سلامتی

آیا شیر نارگیل برای شما مفید است؟ اگر عدم تحمل لاکتوز دارید، مطمئنا جایگزینی خوشمزه برای شیر است. اما چگونه در برابر سایر انواع شیر غیر لبنی قرار می‌گیرد؟ شیر نارگیل کالری بیشتری نسبت به شیر گاو یا شیر بادام دارد. اگر به دنبال کاهش کالری هستید، احتمالا می‌خواهید به دنبال جایگزین دیگری باشید. اما فراتر از آن، شیر نارگیل چیزهای منحصر به فردی برای ارائه دارد:

شیر نارگیل پرکالری و پرچرب است و حدود 93 درصد کالری آن از چربی تامین می‌شود. یک فنجان شیر نارگیل 552 کالری دارد! برخی از این چربی ها به شکل MCT (تری گلیسیرید با زنجیره متوسط) هستند که بدن شما آن ها را متفاوت متابولیزه می‌کند. از آنجایی که بدن شما می‌تواند MCT ها را با کارایی بیشتری به انرژی تبدیل کند، احتمال ذخیره آن ها به عنوان چربی کمتر است. و برخی از مطالعات اخیر نشان می دهد که MCT ها می‌توانند به کاهش وزن کمک کنند.

شیر نارگیل کتوژنیک است، به این معنی که چربی زیادی دارد و کربوهیدرات کمی دارد. اگر تا به حال قهوه ضد گلوله (قهوه ای با کره در آن) خورده اید، از خوردن کتو لذت برده اید. همچنین حاوی ویتامین ها و مواد معدنی سالم از جمله فیبر، ویتامین C، فولات، آهن، منیزیم، پتاسیم، مس، منگنز و سلنیوم است.

لاته نارگیل چیست؟ طرز تهیه آن

مزایای لاته نارگیل

لاته نارگیل به راحتی درست می‌شود و اگر قبلا آن را امتحان کرده باشید، به خوبی با خوشمزه بودن آن آشنا هستید. شاید ندانید که یک فنجان قهوه نارگیل هر روز صبح می‌تواند فواید سلامتی بسیار چشمگیری داشته باشد که همه آنها توسط تحقیقات علمی پشتیبانی می‌شوند! ما در حال بحث در مورد شش مزیت سلامتی روغن نارگیل در قهوه هستیم تا بتوانید بی‌گناه از آن لذت ببرید.

چند مزیت اصلی شیر نارگیل در قهوه برای سلامتی:

افزایش انرژی

البته، هر قهوه‌نوشی می‌تواند به شما بگوید که کافئین یک محرک طبیعی است و صبح‌ها انرژی خوبی به شما می‌دهد. با این حال، یکی از مزایای سلامتی شیر نارگیل در قهوه این است که در واقع می‌تواند اثرات انرژی زا را تقویت کند.

ترکیباتی به نام تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط ​​(MCTs) در نارگیل فراوان هستند. اشاره می‌کند که این چربی های سالم توسط کبد شما به عنوان منبع سریع انرژی استفاده می‌شود. مصرف MCT ها منجر به افزایش انرژی از مولکول های چربی متابولیزه شده می‌شود.

این جهش متابولیک انرژی را با اثرات محرک کافئین ترکیب کنید، و متوجه خواهید شد که تمام کارهای موجود در لیست کارهایتان را با سرعت انجام می‌دهید.

کاهش وزن

ثابت شده است که نارگیل و کافئین هر دو به کاهش وزن و پیشگیری از چاقی کمک می‌کنند، بنابراین لذت بردن از یک فنجان قهوه خوشمزه نارگیل هر روز صبح می‌تواند گامی آسان به سمت لاغرتر شدن باشد.

فواید کاهش وزن این نوشیدنی در سطوح مختلفی کار می‌کند، اما ابتدا، کافئین به عنوان یک سرکوب کننده طبیعی اشتها عمل می‌کند. کافئین به‌عنوان ترکیبی که اشتهای شما را سرکوب می‌کند، احساس گرسنگی شما را کاهش می‌دهد، که اغلب منجر به وعده‌های غذایی کوچک‌تر و میان‌وعده‌های کمتر می‌شود.

علاوه بر این، MCTs موجود در نارگیل با کاهش وزن بدن مرتبط است. MCT ها به طور طبیعی متابولیسم شما را افزایش می‌دهند که به نوبه خود منجر به سوزاندن کالری بیشتر در طول روز می‌شود. اگر متابولیسم شما در سرعت بالا باقی بماند، به طور طبیعی کالری بیشتری می‌سوزانید، حتی بدون رژیم یا ورزش اضافی. مطمئنا این یک راه حل جادویی نیست، زیرا فقط یک افزایش کوچک به متابولیسم شما ارائه می‌دهد، اما هر مقدار کمی کمک می‌کند.

می‌تواند به شما کمک کند در کتوز بمانید

اگر نگران وزن خود هستید یا به دنبال کاهش چند کیلو هستید، ممکن است رژیم غذایی کتوز را که به طور فزاینده ای محبوب شده است، امتحان کرده باشید. نارگیل دوستدار کتوز است، به این معنی که قهوه نارگیل می‌تواند یک گزینه عالی صبحگاهی برای راضی نگه داشتن شما و حفظ حالت کتوزیس باشد. حفظ حالت کتوز، بدن را مجبور می‌کند تا به ذخایر چربی تبدیل به انرژی شود. این تغییر در منبع انرژی بدن شما می‌تواند منجر به افزایش کاهش وزن، سطح طبیعی قند خون و کاهش خطر بیماری قلبی شود.

نارگیل به خوبی در رژیم کتوز قرار می‌گیرد، بنابراین یک گزینه عالی برای خوشمزه کردن قهوه شما بدون نیاز به افزودن شکر، شیر، یا خامه است که هیچ کدام کتوز دوست نیستند.

لاته نارگیل چیست؟ طرز تهیه آن

آیا نوشیدن قهوه نارگیل مضراتی دارد؟

در حالی که تعدادی از فواید سلامتی لاته نارگیل در قهوه وجود دارد، در مورد دومی چطور؟ تحقیقات زیادی در مورد رژیم های غذایی پرچرب انجام شده است، بنابراین بسیاری از ما می‌دانیم که مصرف مقادیر زیاد چربی به طور کلی چیز خوبی نیست. مانند همه چیزهایی که دارای مزایای سلامتی زیادی هستند، قرار دادن شیر نارگیل در قهوه شما دارای معایب بالقوه ای است که به طور خاص به محتوای چربی مربوط می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته

دیدگاه خود را بنویسید