آمریکانو چیست و طرز تهیه آن

آمریکانو چیست و طرز تهیه آن

ظهور فرهنگ قهوه برای برخی از علاقه‌مندان به این نوشیدنی هیجان انگیز است. با این حال، پیمایش در منوی کافی شاپ های تخصصی برای برخی می‌تواند طاقت فرسا باشد.

اگر با انواع مختلف نوشیدنی های قهوه آشنایی ندارید، ممکن است تعجب کنید که چه نوشیدنی با ذائقه شما مطابقت دارد. یا شاید شما به سادگی می‌خواهید در مورد آمریکانو (Americano) بیشتر از آهنگ جذاب آن بدانید. به همین دلیل است که ما اینجا هستیم. برای اطلاعات کامل در مورد اینکه آمریکانو از کجا آمده است، چه چیزی در آن است، چه طعمی دارد و انواع آن را بخوانید.

تاریخچه آمریکانو

داستان از این قرار است که در طول جنگ جهانی دوم، سربازان آمریکایی مستقر در ایتالیا دقیقا به اسپرسوی غافلگیرکننده قوی که ایتالیایی ها تمایل به نوشیدن آن داشتند، علاقه نداشتند. بنابراین، در تلاش برای تکرار قهوه قطره‌ای خود به خانه، سربازان به شات اسپرسوی ایتالیایی آب اضافه کردند. , و به این صورت آمریکانو متولد شد.

قهوه آمریکانو چیست؟

ابتدا، بیایید یک تصور غلط رایج را برطرف کنیم: آمریکانو در واقع یک نوشیدنی اسپرسو است، نه صرفا یک فنجان قهوه (اگرچه ممکن است شبیه یک فنجان قهوه باشد). یک قهوه آمریکایی، یا چیزی که ما فقط آن را آمریکانو می‌‎نامیم، شات های تازه اسپرسو را با آب داغ ترکیب می‌کند تا به اندازه یک فنجان قهوه دم کرده استاندارد برسد.

تهیه آمریکانو

آمریکانو در ساخت ساده، فقط از آب و اسپرسو تشکیل شده است. نسبت این مواد معمولا 1/2 و 1/2 یا 1/3 اسپرسو (1-2 شات) و 2/3 آب است. به طور کلی، کافی شاپها آب بیشتری نسبت به اسپرسو اضافه می‌کنند، زیرا جای تعجب نیست که بسیاری از آمریکایی‌ها هنوز اسپرسو به تنهایی را به سختی می‌خورند. به همین دلیل است که با گذشت زمان محبوبیت نوشیدنی هایی مانند لاته یا کاپوچینو افزایش یافت.

Americano تمایل دارد در میان عموزاده های اسپرسو خود متمایز باشد؛ زیرا شیر در آن وجود ندارد. در حالی که برخی از مردم شیر اضافه می‌کنند، شما احتمالا هرگز آمریکانو با هیچ شکلی از لبنیات یا جایگزین های لبنی دریافت نخواهید کرد، مگر اینکه به طور خاص از باریستا بخواهید آن را اضافه کند.

علاوه بر این، یک آمریکانو را نیز می‌توان با یخ تهیه کرد! این روند هنوز یکسان است، تفاوت اصلی این است که به جای آب گرم از آب سرد استفاده می‌شود و می‌توانید چند تکه یخ اضافه کنید تا بیشتر خنک شود.

1. یک لیوان لاته یا لیوان قهوه آماده داشته باشید.2. یک شات اسپرسوی 3 اونس (یا بیشتر اگر دوست دارید نوشیدنیتان قوی تر باشد) را در یک لیوان جداگانه بکشید. 3. حدود 3 اونس یا بیشتر آب داغ را در لیوانی که قصد دارید از آن بنوشید بریزید.

4. شات اسپرسو را داخل ماگ بریزید.

5. آمریکانوی شما آماده است.

چگونه یک آمریکایینو بسازیم

 

تفاوت بین قهوه آمریکانو و قهوه چیست؟

تفاوت اصلی بین یک آمریکانو و یک فنجان قهوه در مواد تشکیل دهنده آن است – با چشم غیر مسلح آنها اغلب یکسان به نظر می‌رسند.

  • آمریکانو حاوی اسپرسو و آب داغ است. اسپرسو کلمه عملی است که از روش استخراج سریع استفاده می‌کند.
  • قهوه دم کرده آسیاب شده قهوه و آب داغ است که به آرامی فیلتر می‌شود.

قهوه دم کرده چیست؟

راه های زیادی برای تهیه یک فنجان قهوه دم کرده وجود دارد، از روش قطره ای گرفته تا استفاده از فرنچ پرس. این روش‌ها شامل تزریق آب داغ با آسیاب‌های قهوه در مدت زمان مشخصی است. این یک روش سریع برای دم کردن نیست، بر خلاف تهیه اسپرسو در آمریکانو.

کدام یک کافئین بیشتری دارد: آمریکانو یا قهوه؟

این یکی حیله گر است شات های اسپرسو دارای غلظت بیشتری از کافئین در هر اونس نسبت به یک اونس قهوه دم شده هستند. با این حال، به دلیل اندازه بزرگتر، قهوه اغلب کافئین بیشتری دارد.

اشتراک گذاری نوشته

دیدگاه خود را بنویسید