بهترین قهوه برای موکاپات

بهترین قهوه برای موکاپات

برای به دست آوردن بهترین نتیجه با موکاپات، باید از نوع مناسب قهوه استفاده کنید و برای انجام این کار، باید کمی در مورد نحوه عملکرد موکاپات بدانید. در اینجا یک تفکیک سریع برای هر قهوه‌نوش علاقه مند به این روش دم کردن قهوه آورده شده است.

موکاپات یک قهوه ساز با سه محفظه است. محفظه پایینی آب را نگه می‌دارد، محفظه مرکزی پودر قهوه و یک قیف را نگه می‌دارد، و محفظه بالایی قهوه دم شده را جمع‌آوری می‌کند. همانطور که آب داغ به جوش می‌آید، به قیف، به محفظه بالایی وارد می‌شود.

انتخاب بهترین قهوه برای موکا پات

فرقی نمی‌کند موکاکافه درست کنید، قهوه قطره‌ای یا اسپرسو، نتیجه نهایی به خوبی قهوه‌ای است که استفاده می‌کنید. دانه ها یا پودر قهوه خوب به احتمال زیاد بهترین فنجان قهوه را به شما می‌دهند. هر روش دم کردن با نوع متفاوتی از دانه قهوه بهترین نتیجه را دارد.

بسیاری از شکایت در مورد تلخی و دیگر معایب است که می‌تواند از انتخاب اشتباه قهوه و یا با استفاده از حرارت بیش از حد شدید باشد. بنابراین هنگامی که در نظر دارید چه قهوه ای برای موکاپات خود بخرید، به خاطر داشته باشید که این قهوه دارای ویژگی های مشترک و متفاوت با اسپرسو است.

وقتی نوبت به روست می‌رسد، بهتر است در مورد مصرف قهوه‌ای مانند اسپرسو اشتباه کنید تا اینکه به سراغ چیزی بروید که می‌خواهید برای دستگاه‌های خودکار. بهترین روست برای اسپرسو معمولا در سمت تیره متوسط ​​قرار دارند که بهترین گزینه برای موکاپات نیز می‌باشد. من همچنین ترکیبات و دانه‌های قهوه تک اصل را با اسیدیته کمتر ترجیح می‌دهم زیرا طعم شدید ایجاد شده با دم کردن موکاپات می‌تواند طعم ترش را به دمنوش های با اسیدیته بالا بدهد.

 

قهوه مناسب موکاپات

روست

موکاپات را گاهی اسپرسوسازهای اجاق گاز می‌نامند و نوشیدنی مشابهی را دم می‌کنند. بنابراین، منطقی است که به نوع مشابهی از روست متوسط ​​یا تیره نیاز دارید. این برشته‌ها طعم غنی‌تری تولید می‌کنند که با این نوع دم کردن به خوبی هماهنگ می‌شود و قهوه‌ای با اسیدیته کم و حس خامه‌ای ایجاد می‌کند. روست های سبک معمولا اسیدی تر هستند و عطر و طعم اغلب ناهموار است، بنابراین آنها بهترین انتخاب برای قهوه موکا نیستند.

آسیاب کردن

بهترین آسیاب برای قهوه موکا متوسط ​​است، ریزتر از آنچه معمولا برای قهوه قطره‌ای استفاده می‌کنید، البته نه به خوبی آن چیزی که برای اسپرسو نیاز دارید. در مورد آسیاب کردن موکا پات‌ها کمی بخشنده هستند، بنابراین اگر آن را کمی درشت یا کمی ریز می‌کنید، باز هم باید یک فنجان قهوه خوب از آن بگیرید.

 

نوع قهوه

در حالی که مطمئنا می‌توانید از قهوه با هر منبعی برای تهیه قهوه موکا استفاده کنید، لازم به یادآوری است که موکاپات در ایتالیا منشا گرفته است، بنابراین مارک های ایتالیایی معمولا انتخاب خوبی هستند زیرا در طول سال ها تجربه زیادی در دم کردن به سبک موکا داشته اند.

 

قهوه مناسب موکاپات

8 انتخاب برای بهترین قهوه موکا

اگر هنوز مطمئن نیستید که چه قهوه ای با موکاپات شما بهترین ترکیب را دارد، در اینجا پنج گزینه خوشمزه وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

1. Illy Coffee Classico Media Roast، Moka Ground

روست متوسط ​​Classico از illy برای موکاپات از قبل آسیاب شده است تا عطر و طعم مطلوب را بدست آورید. این بسته بندی در یک قوطی بدون هوا و تحت فشار عرضه می‌شود که به چسبیدن طعم کمک کرده و روغن ها و عطرها را تقویت می‌کند تا پس از باز شدن از بهترین حالت ممکن لذت ببرید.

این ترکیب از 9 نوع دانه عربیکا تهیه شده از سرتاسر جهان تشکیل شده است که به طرز ماهرانه ای برشته شده اند تا طعم متعادلی را ایجاد کنند که شما آن را دوست خواهید داشت. ایلی یکی از بهترین شرکت‌های قهوه در جهان است که آموزش‌های عملی را به تولیدکنندگان خود ارائه می‌دهد و از مدل تجارت مستقیم برای توسعه روابط طولانی‌مدت استفاده می‌کند. بنابراین، این قهوه نه تنها طعم خوبی دارد، بلکه یک نوشیدنی عالی را برای شما تدارک می‌بیند.

 

 

قهوه مناسب موکاپات

2.  Lavazza Espresso Italiano

Lavazza بیش از 120 سال است که قهوه خوشمزه ایجاد می‌کند، بنابراین جای تعجب نیست که این ترکیب قهوه آسیاب شده ایتالیانو انتخاب خوبی برای موکاپات باشد. این ترکیب 100 درصد عربیکا از آمریکای مرکزی و جنوبی تهیه می‌شود، سپس برای مدت طولانی برشته می‌شود تا طعمی غنی و صاف و بدنی با نت‌های میوه و گل داشته باشد. Lavazza برای چهار نسل متعلق به خانواده بوده است و یک برند ایتالیایی معتبر جهانی در نظر گرفته می‌شود.

 

قهوه مناسب موکاپات

3. Lavazza Qualita Oro

یکی دیگر از گزینه های عالی Lavazza که برای قهوه موکا مناسب است، مخلوط قهوه آسیاب شده Qualita Oro است. این محصول از ترکیبی منحصر به فرد از شش نوع دانه عربیکا ساخته شده است که طعمی غنی اما تصفیه شده با نت های گل و میوه ارائه می‌دهد که در هر زمانی از روز عالی است.

 

آخرین مورد بهترین قهوه برای یک موکاپات

تهیه قهوه موکای عالی به چند چیز بستگی دارد، اما یکی از مهمترین آنها شروع با پودر قهوه مناسب است. حتی اگر تکنیک دم کردن را درست انجام دهید، قهوه با کیفیت پایین هرگز به اندازه قهوه با کیفیت بالا که برای موکاپات در نظر گرفته شده است، خوشمزه نخواهد بود.

می‌توانید از هر روست متوسط برای تهیه قهوه موکا استفاده کنید، اگرچه روست‌های تیره طعم بهتری دارند زیرا با فشار کم تولید شده توسط موکا پات بهترین هستند.

البته اگر روست سبک دوست دارید، آن را امتحان کنید! نکته اصلی این است که شما نتیجه نهایی را دوست دارید، بنابراین چند روست مختلف را امتحان کنید تا زمانی که به یکی از آنها که واقعا برای شما مفید است راضی شوید.

 

اشتراک گذاری نوشته

دیدگاه خود را بنویسید