طرز تهیه قهوه روسی یا راف کافی

طرز تهیه قهوه روسی یا راف کافی

این نوشیدنی قهوه روسی چیزهای زیادی دارد. در عرض چند دقیقه جمع می‌شود و بافت شگفت انگیزی دارد. آیا به افزودن شکر وانیلی اشاره کردیم که دقیقا به همان اندازه که به نظر می رسد خوشمزه است؟

به خواندن ادامه دهید تا همه چیز را در مورد قهوه راف بدانید، از جمله نحوه درست کردن آن، از کجا می‌آید و چند نکته برای دم کردن. به ما اعتماد کنید: شما می‌خواهید این نوشیدنی را امتحان کنید!

قهوه راف چیست؟

طبق افسانه ها، این نوشیدنی زمانی به وجود آمد که مردی به نام رافائل به دنبال چیزی جدید به یک کافه روسی رفت. باریستا ترکیبی از اسپرسو، شکر وانیلی و خامه را درست کرد و نام آن را به نام مشتری گذاشت و بقیه آن تاریخ است.

قهوه راف که قهوه روسی نیز نامیده می‌شود، مخلوطی از اسپرسو، خامه و شکر وانیلی است که با استفاده از یک نازل بخار ترکیب شده است. نتیجه یک نوشیدنی خامه ای و غلیظ با بافتی شبیه بستنی در حال ذوب است. این شیرین، غنی و با طعم کافی اسپرسو است.

 

طرز تهیه قهوه روسی

نکات و تغییرات دستور پخت قهوه راف

آیا نمی‌دانید شکر وانیلی چیست یا چگونه بهترین خامه را انتخاب کنید؟ در اینجا نکات مفید دم کردن و پیشنهادات طعم وجود دارد!

شکر وانیلی

شکر وانیلی یک شکر سفید معمولی است که با دانه‌های وانیل کامل دم کرده است. شما اغلب می‌توانید آن را در فروشگاه مواد غذایی محلی خود پیدا کنید. گزینه دیگر این است که شکر وانیلی خود را در خانه درست کنید. شکر سفید را در یک شیشه بریزید و یک دانه وانیل کامل به آن اضافه کنید و ابتدا دانه ها را جدا کنید. در شیشه را ببندید و بگذارید یک تا دو هفته بماند. سپس از شکر وانیلی خود لذت ببرید.

 

طرز تهیه قهوه روسی

 

کرم رنگ

ما دوست داریم برای این دستور از نصف و نیمه استفاده کنیم. نصف شیر و نیمی خامه غلیظ، این نوع خامه حدود 15 درصد چربی دارد که به خوبی با قهوه راف ترکیب می‌شود. اما در صورت تمایل می‌توانید خامه یا شیر غلیظ را جایگزین کنید. فقط به خاطر داشته باشید که بافت تغییر خواهد کرد.

عناصر

  • اسپرسو شات
  • 1.5 قاشق چایخوری شکر وانیل
  • اونس خامه

دستورالعمل ها

  • با استفاده از دستگاه اسپرسوساز، اسپرسوساز قابل حمل یا موکاپات، شات اسپرسوی خود را بکشید.
  • در یک پارچ یا کاسه کوچک، اسپرسو، خامه و شکر وانیلی را با هم ترکیب کنید.
  • از نازل بخار برای مخلوط کردن مواد استفاده کنید. بخارپز را تا زمانی که بافتی غلیظ و کف آلود داشته باشید ادامه دهید.
  • قهوه راف را در فنجان بریزید و از آن لذت ببرید! در صورت تمایل می‌توانید روی آن را با کمی شکر وانیل بپاشید.
اشتراک گذاری نوشته

دیدگاه خود را بنویسید